.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از شش ماه بلاتکلیفی ؛
معارفه شهردار بدون حضور فرماندار و نمایندگان
عدم رعایت اخلاق و بی توجهی از سوی شورای اسلامی شهر به فرماندار شهرستان دلیل اصلی عدم حضور قلی زاده در مراسم معارفه شهردار قائم شهر است.
معارفه شهردار بدون حضور فرماندار و نمایندگان

شهردار قائم شهر بدون حضور فرماندار معرفی شد .
شهردار جدید قائم شهر شش ماه پس از برکناری شهردار سابق بدون حضور نمایندگان مجلس و
فرماندار این شهرستان معرفی شد.

به گزارش شمال نیوز ، عباس صالح زاده سرپرست شهرداری قائم شهر پس از کش و قوس های فراوان با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران معرفی شد.

حسن قلی زاده در مدت سرپرستی صالح زاده بر شهرداری قائم شهر حمایت های ویژه ای از وی کرده است.

عدم رعایت اخلاق و بی توجهی از سوی شورای اسلامی شهر به فرماندار شهرستان دلیل اصلی عدم حضور قلی زاده در مراسم معارفه شهردار قائم شهر است.

عدم حضور رحمت الله معافی مدنی شهردار سابق قائم شهر در این مراسم تودیع و معارفه نیز از نکات دیگر جالب توجه مراسم امروز عمارت شهرداری قائم شهر بود.

معاون عمرانی استاندار مازندران که در این جلسه حضور یافته بود انتقادات شدیدی از عملکرد شهردار سابق قائم شهر داشته که حساسیتی را بین مسئولین حاضر در سالن و به ویژه میان خبرنگاران ایجاد کرد.

عیسی هاشمی حیدری به اعتبار 12 میلیارد تومانی شهرداری قائم شهر در سال گذشته اشاره کرد و گفت: از این میزان اعتبار پنح میلیارد تومان جذب نشده است.

عدم موفقیت در جذب کامل اعتبارات نشان دهنده اجرای ناقص برنامه ها و به خصوص فعالیت های عمرانی و توسعه ای شهر است که امیدواریم با توجه به افزایش این میزان در سال جاری به 18 میلیارد تومان ناکامی های سال گذشته که بیشتر به علت درگیری و بحث و جدل میان اعضای شورای شهر و شهردار سابق گذشت جبران شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

tf 4 مهر 1388
عدم رعایت اخلاق و بی توجهی از سوی شورای اسلامی شهر به فرماندار شهرستان دلیل اصلی عدم حضور قلی زاده در مراسم معارفه شهردار قائم شهر است.این جمله را کی به شمادیکته کرد بنویسید اگه راست میگین برین از فرماندار مصاحبه بگیرید فرضا کارت دعوت به فرماندار نرسید فکر منفی چرا میکنید تو هر مراسمی همیشه همه مسولین شهری نیستند پس بگوییم فلانی از فلانی بدش میومد اینهمه دنبال تیترهای منفی نباشید تا برای خودتان مشتری جمع شود

شهروندئ 4 مهر 1388
بشنوید ای صوفیان این نقد حال_وا رهد تا جانتان از قیل وقال_گفتگو درجمع مستان نارواست_صوفی صافی سکوتش پربهاست_نیست تنها قصدما لب دوختن_مقصد خاموشی است وسوختن ..........{قائمشهر با قهر نخبگان مواجه شده است }
فرهاد 6 مهر 1388
باسلام
دوست عزیزاگرقائم شهرالان به قهرنخبگان دچارشدشهرهزارسنگر(آمل)سالهاست که نخبگانش رافراری دادتادرکوهاوبدورازابادی وچشم مسئولان نامسئول باشندکجایندمشاهیرشهرمن چرا علامه حسن زاده املی ستاره علم ومعرفت دربین جماعات نیست ماگرگ صفت شده ایم یاکاری کرده اندکه اونخواهدماراببیندبهترین دکترباسوادفهمیده ها دانشمندان مادرخدمت تهرانیهای خیرند...چرااستان تهی شده ازانسانهای وارسته مسئولین فرهنگی بخصوص صداوسیمای ماشده اموزش برهان دروغگو نوروز طنزخوب است امااندازه وحدش پس دوست هم شهری دلم مثه دلت خونه برادر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.